Criminal Minds 2005
Criminal Minds 2005
English
42 دقیقه
8.1/10 143150
TV-PG
آمریکا , کانادا

23 جایزه و 35 نامزدی جایزه

سریال درباره متخصصین حرفه ای ای هست که توسط FBI گرد هم میان تا یه قاتل زنجیره ای رو گیر بیاندازند..یه تفاوت اصلی این سریال با سریالهای پلیسی اینه که اون اتفاقی که شما فکر می کنید می افته اتفاق نمی یفته … بیشتر از اینکه به تجهیزات وابسته باشه به قدرت های فردی و روانی افراد وابسته هست..بر روی شخصیت ها و رابطه اونها تاکید زیادی شده و تقریبا همه شخصیت ها جذاب هستند . و در پایان کلیت سریال برای کسانی که از رشته روانشناسی جنایی اطلایی ندارند یا می خواهند اطلاع پیدا کنند بسیار جذاب است چون رویه ای کاملا متفاوت برای کشف جرم را به ما نشان میدهد.

درحال پخش

babapouya میگه 20 March 2020
فصل چهارده پخش نمیشود لطفا اصلاح فرمایید
mahsajey میگه 21 March 2020
اصلاح میشه
babapouya میگه 20 March 2020
خسته نباشید
[email protected] میگه 15 March 2020
اصلا هیچ کدوم از فصلا پخش نمیشه بماند که زیر نویس هم نداره خیلی بده که اینجوری کاربراتون رو نا امید کنید واقعا نمیدونم چرا نباید درست کار کنه.
mahsajey میگه 15 March 2020
مشکل پخش نشدن رفع شد در مورد زیرنویس هم حوزه کاری ما فقط فیلم و سریال زبان اصلیه و زیرنویس رو ما ارایه نمیدیم
[email protected] میگه 15 March 2020
این سریال فوق العاده است و خیلی عالی مهیج و متنوع هستش فقط نمیدونم چرا نمیتونم زیر نویس سریال رو پیدا کنم با اینکه اکانتم رو شارژ کردم هنوزم نشون نمیده خیلی از فصلها رو لطفا بگید چیکار کنم .
mahsajey میگه 16 March 2020
سه تا سایت توی اپلیکیشن برای دانلود زیرنویس پیشنهاد شده که میتونید توی اونها سرچ کنید و اگر تو هیچکدوم موجود نبود خودتون باید زیرنویس رو دانلود و از طریق افزودن دستی روی فیلم بزارید
[email protected] میگه 28 February 2020
با عرض سلام و خسته نباشید این سریال فوق العاده زیباست اما متاسفانه از فصل یک تا ۵ پخش نمیشه نمیدونم چرا و یکی دو فصل دیگه هم به همین صورته و زیر نویس یا موجود نیست یا دان نمیشه لطفا کمکم کنید بدونم مشکل از کجاست ممنون میشم.
mahsa. jey میگه 01 March 2020
سلام لینک های دانلود اصلاح شدند
نمایش نظرات بیشتر
download دانلود نسخه ای او اس