Criminal Minds 2005
Criminal Minds 2005
English
42 دقیقه
8.1/10 143150
TV-PG
آمریکا , کانادا

23 جایزه و 35 نامزدی جایزه

سریال درباره متخصصین حرفه ای ای هست که توسط FBI گرد هم میان تا یه قاتل زنجیره ای رو گیر بیاندازند..یه تفاوت اصلی این سریال با سریالهای پلیسی اینه که اون اتفاقی که شما فکر می کنید می افته اتفاق نمی یفته … بیشتر از اینکه به تجهیزات وابسته باشه به قدرت های فردی و روانی افراد وابسته هست..بر روی شخصیت ها و رابطه اونها تاکید زیادی شده و تقریبا همه شخصیت ها جذاب هستند . و در پایان کلیت سریال برای کسانی که از رشته روانشناسی جنایی اطلایی ندارند یا می خواهند اطلاع پیدا کنند بسیار جذاب است چون رویه ای کاملا متفاوت برای کشف جرم را به ما نشان میدهد.

درحال پخش

aqamohsen میگه 03 July 2020
سلام چرا فصل ۱ الی۵ آنلاین پخش نمیشه مشکل داره لطفا درست کنین،،،،،!منتطریم😡😭
mahsa. jey میگه 03 July 2020
با سلام فرمتش avi هست تو پلیر اپلیکیشن پشتیبانی نمیشه. باید دانلود کنید و تو پلیر خود گوشیتون تماشا کنید
[email protected] میگه 25 April 2020
دقیقا برای من هم پخش نمیشه از فصل یک تا ۵ بعد که دانلود کردم بازم پخش نشد مجبور شدم پاکش کنم تازه ده بارم زیر نویس دانلود کردم حتی یه بارش هم دانلود نشو متاسفانه پس صرفا واسه دلخوشی شارژ میگیرم برامون کاربردی نداره ظاتا .. تازه به محض آپدیت جدید سریع آپدیت میکنم اما متاسفانه مشکلات پا برجاست و هیچ تغییری نکرده خیلی وقت پیش حداقل زیر نویس رو دانلود میکردیم فیلم رو میدیدیم اما الان هیچی نه زیر نویس نه سریال دانلود هم کنیم بازم پخش نمیشه..
mahsa. jey میگه 25 April 2020
دوست عزیز تو کامنتها هم گفتم که این فرمت تو پلیر اپلیکیشن پشتیبانی نمیشه. یعنی بعد از دانلود باید تو پلیر خود گوشیتون باز کنید و پلیری باشه که از فرمت avi پستیبانی کنه .
[email protected] میگه 20 April 2020
برای من هنوز پخش نمیشه متاسفانه
mahsa. jey میگه 20 April 2020
فصل ۱ تا ۵ فرمتش avi هست و توی اپلیکیشن پخش انلاین نمیشه. باید دانلود کنید و با پلیر گوشیتون تماشا کنید یا اینکه از پخش انلاین سایت استفاده کنید
[email protected] میگه 13 April 2020
خیلی بده که فیلم و سریالهایی که گذاشتید پخش نمیشه و اگه از شانست تو ۱۵ فصل یکی دو قسمت پخش بشه زیر نویس نداره یا دوبله در حالی که تو ماهواره تمامش دوبله پخش شده .. ناامید کننده اس و باعث تاسف هر چقدر به روز رسانی کنیم یا شارژ کنیم فرقی نمیکنه متاسفم واقعا خیلی حیف ..
mahsa. jey میگه 13 April 2020
اگر دوبله سانسور نشده باشه و با نسخه اصلی تفاوت نداشته باشه اضافه میکنم اما دوبله هایی که سانسور شده هستند رو قرار نمیدیم چون فرقی نداره از سایت دانلود کنید یا از تلویزیون و ماهواره و سرویسهای دولتی تماشا کنید
[email protected] میگه 03 April 2020
سلام سریال بازم ادامه داره؟
نمایش نظرات بیشتر
download دانلود نسخه ای او اس