Saving Hope 2012
Saving Hope 2012
English
43 دقیقه
7.6/10 5439
کانادا

8 جایزه و 17 نامزدی جایزه

داستان از آن جا شروع می شود که مدیر توانمند بخش جراحی بیمارستان Hope-Zion واقع در تورنتو در عمل جراحی “چارلی هریس” به کما می رود. این اتفاق باعث آشفتگی نامزد و همکار جراح او “Alex Reid” می شود. در این هنگام که همه در شُک هستند ستاره ی جراحی “جوئل گوران” ( Daniel Gillies، سریال خاطرات خون آشام “Elijah”) برای کمک ، به تیم جراحی می پیوندد تا با کمک هم مدیر بخش جراحی را نجات دهند.


f_ashk میگه 26 February 2019
سلام زیر نویس فارسی فصل اول قسمت دو خرابه
nm.naeimi میگه 12 January 2019
سلام..عذر میخوام اگه قرار نیست زیر نویس فیلما رو بزارید چرا میذارید خودشو..الان فصل 2 و 3 از قسمت 5 به بعد زیر نویس ندارن..حال ادم گرفته میشه خوب اشتراک گرفتم برای این
GIMLI میگه 15 July 2017
کانتر سریال هم که به اشتباه زده سریال به اتمام رسیده است در صورتی که این سریال داره قسمتاش هر هفته میاد.
GIMLI میگه 15 July 2017
سلام این همه دانلود کن اخرشم یکی از قسمتا خراب باشه. قسمت 5 از فصل 3 خراب هست و تا نصفه های قسمت بیشتر رکورد نشده و بقیش خرابه و کامل نیست. چک کنید متوجه میشید. دفعه اول نیست از این اشتباها دارم میبینم. کم کم باید به فکر رفتن به یه سایت دیگه باشم بعد دو سال که تو این سایت هستم سایت که رایگان شده!!! و توجهی به نظرات و انتقادات نمیکنید. امیدوارم یه فکری به حال چند تا از فیلم های 250 فیلم که صد بار هم گفتم و اخرشم توی سایت قرار نگرفتند بکنید و سریالا هم درست اپلود کنید. ارشیو انیمیشناتون هم ناقص هست. یکم به فکر سایت باشید فقط به تقدیر و تشکر ها نگاه نکنید.
download دانلود نسخه ای او اس