The Mentalist 2008
The Mentalist 2008
English
43 دقیقه
8.1/10 144128
TV-14
آمریکا

نامزد 1 گلدن گلوب و 4 جایزه و 15 نامزدی جایزه

داستان سریال راجع به مامور اداره پلیس پاتریک جین می باشد که از لحاظ روانشناختی با اداره پلیس همیاری می کند. هنر او توجه به جزئیاتی است که ما به عنوان فردی معمولی به آنها توجه نمی کنیم . در شخصیت پردازی پاتریک، ما فردی شوخ بعضی وقت ها جدی را می یابیم که مثل خیلی از شخصیت ها ی شبیه اش از زخم دیرینه ای رنج می برد که از همان قسمت اول با آن غم بزرگ در زندگیش آشنا می شویم.



[email protected] میگه 06 April 2024
در رابطه با زیر نویس میتونید از کانال ساب استار در تلگرام استفاده کنید
aidafa میگه 18 May 2021
Bebakhshid episode 13 chera nist ?
[email protected] میگه 15 March 2020
درسته حرفتون اما هر کسی میتونه گزینه زیر نویس رو بزنه که براش نمایش نده و اینکه اکثر سریالهاتون پخش نمیشه و دنبال زیر نویس هم که بگردیم هیچی با اینکه بعضی سریالها ده ساله که پخش شده واسه همین لطفا حداقل زیر نویس ها یا دوبله بدون سانسور یا هر کدوم رو که ما بتونیم متوجه بشیم رو بزارید خیلی هم ممنون و خسته نباشید.
mahsajey میگه 15 March 2020
حوزه کاری ما اصلا زیرنویس نیست دوست عزیز سایت هایی هستند که کاملا تخصصی فقط کار زیرنویس انجام میدن و میتونید زیرنویس مورد نظرتون رو ازشون دانلود کنید که سه تا از این سایتها هم تو اپلیکیشن معرفی شدن ضمن اینکه برخی کاربران دوست دارن زیرنویس به زبان های دیگه رو فیلم بزارن که حق اونها تضییع میشه ما هشت ساله فقط حوزه کاریمون فیلم و سریال بوده و کاربرامون خودشون اگه تمایل داشته باشن زیرنویس رو دریافت میکنن. در مورد مورد دوم هم اگه فیلم یا سریالی مشکل پخش داره زیرش تو قسمت نظرات اعلام کنید تا بررسی بشه
[email protected] میگه 27 February 2020
کاش جداگانه دنبال زیر نویس نبودیم و وصل بود به سریال
mahsa. jey میگه 27 February 2020
زیرنویس رو ما ارایه نمیدیم و کار ما فیلم و سریال نسخه اصلیه پس باید فیلم ها بدون هیچ دخل و تصرف باشند. ضمن اینکه بعضی کاربران دوست دارن فیلم ها رو بدون زیرنویس یا با زیرنویس به زبان های دیگه تماشا کنند لذا برای احترام به همه سلیقه ها فیلم با زیرنویس چسبیده نمیزاریم.
[email protected] میگه 27 February 2020
این سریال فوق العاده زیباست و آخرشه من عاشقشم و تا آخر دیدم و کاش تموم نمیشد.
نمایش نظرات بیشتر
download دانلود نسخه ای او اس