Call Me by Your Name 2017
Call Me by Your Name 2017
English , Italian , French , German , Hebrew
132 دقیقه
8.0/10 92062
93/100
R
ایتالیا , فرانسه , برزیل , آمریکا

برنده 1 اسکار , نامزد 3 اسکار , نامزد 3 گلدن گلوب و 82 جایزه و 189 نامزدی جایزه

تابستان سال ۱۹۸۳ در شمال ایتالیا می باشد و الیو پرلمن (تیموتی چالمت)، پسر ۱۷ ساله آمریکایی-ایتالیایی باهوش، روزهای خود را در ویلای قرن هفدهمی خانواده خود می گذراند و به پخش کردن موزیک، مطالعه کردن و معاشقه با مارزیا (استر گارل) مشغول است. الیو از رابطه صمیمی با پدرش (مایکل استولبرگ)، یک پروفسور برجسته و متخصص در فرهنگ رومی-یونانی و مادرش آنلا (آمیرا کاسار) لذت می برد. در حالی که هدایای ذهنی و کمالی الیو به او نشان می دهد که در حال حاضر فردی بالغ است، با این حال، هنوز چیزهای بسیار در مورد او وجود دارد که مبرا و ناشناخته باقی مانده اند، به خصوص در مورد مسائل عاطفی و عشقی. یک روز، الیور (آرمی همر) یک دانش پژوه جذاب آمریکا که بر روی عنوان دکترای خود کار می کند به عنوان یک کارآموز تابستانی برای کمک به پدر الیو از راه می رسد. در میان منظره ای پر از زرق و برق آفتاب، الیو و الیور در طی تابستانی که برای همیشه زندگی آنها را تغییر خواهد داد، زیبایی شگفت انگیز بیداری خواسته و میل را کشف می کنند.

Encoders Quality Encoding Format Size
Ganool BluRay 720p x264 MKV 951MB Screenshot Manual Sub Auto Sub Download
Ganool BluRay 1080p x264 MKV 1.90GB Screenshot Manual Sub Auto Sub Download
maryam میگه 18 March 2018
فیلم خوبی بود، منم لذت بردم و پیشنهاد میکنم
Abbas.Cr7 میگه 15 March 2018
یه فیلم فوق العاده زیبا و تاثیرگذار همه زیباییها در این فیلم نهفته هست و یه فیلم فوق العاده زیبا رو به تصویر کشیده من از همه سکانسهای این فیلم لذت بردم مخصوصا از صحنه های فیلم برداری و جاذبه های طبیعی الپ من نمره ۷ میدم به این فیلم
leilaeftekharii میگه 06 March 2018
سلام . ببخشید چرا لینک دانلود همه ی فیلم ها اومده جز the post ؟
maxyx میگه 03 March 2018
Call Me by Your Name (2017) 720p BluRay x265 Encoder:RMT Free Download Link: http://opizo.com/NURuzp
MARYAMSAHARE میگه 28 February 2018
مرا با نامت صدا کن (Call Me by Your Name) یکی از زیبا‌ترین فیلم‌های سال از لحاظ محتوا درون آن است. فضاسازی آن بسیار خوب بوده و کاملا در اواخر دهه ۸۰ میلادی غرق شده است. تمامی ویژگی‌های یک فیلم عاشقانه را داشته و آن‌ها را بسیار زیبا در کنار هم قرار داده و بیشتر به زیبایی‌ها پرداخته است تا تلخی اما با یک ضربه، پایان را دردناک‌تر از هر فیلم دیگر می‌کند. موسیقی بسیار نقش مهمی داشته و در بیشتر سکانس‌ها همراه فیلم است. مجموعه به تصویر کشیدن روحیات و رفتار‌های الیو، فضاسازی بسیار خوب، رفتار و برخورد با خانواده، گفتگو‌های تاثیرگذار، لذت‌های یک رابطه عاشقانه و تاکید بر روی خوشی‌های یک تابستان، نشان دادن سردی زمستان و استفاده از نماد‌های مربوط به آن و دوباره یک پایان گرم و البته تلخ درکنار شعله‌های آتش، مرا با نامت صدا کن را تبدیل به یک فیلم شگفت‌انگیز در این سبک می‌کند.
نمایش نظرات بیشتر
download دانلود نسخه ای او اس