Summertime 2015
Summertime 2015
French
105 دقیقه
6.6/10 2585
72/100
Not Rated
فرانسه , بلژیک

2 جایزه و 7 نامزدی جایزه

داستان در مورد رابطه میان یک دبیر زبان اسپانیایی و یک دختر مزرعه نشین است. اما زمانی که پدر دختر مزرعه نشین سکته مغزی می کند او چاره ای ندارد جز اینکه به خانه بازگردد و کمک‌یار مادرش باشد. اینجاست که رابطه آنها تحت شعاع قرار میگیرد و…

Encoders Quality Encoding Format Size
MkvCage BluRay 720p x264 MKV 950MB Screenshot Manual Sub Auto Sub Download
Ganool DVDRip x264 MKV 450MB Screenshot Manual Sub Auto Sub Download

IranoAzadKonid میگه 25 February 2022
nicsoft برو به حال خودت فکری کن بیچاره. خود ساندیسیت و کل همخونهات. فکر کردی دیگه راحت می ذاریم شماها واسه خودتون هر کاری خواستین کنین؟ آینده خیلی تاریکی در انتظارتونه. اشتباه کل وجود توی ساندیسی و همه امثال تو هستن که گند زدین به کشور زیبای من و موجودات پاکشو هم به قتل رسوندین. کافی نیست که زندگی واقعی ایرانیان رو خراب کردی تو و امثالت، حالا سایتهارو هم می خوای خراب کنی؟ اینو بدون که تک تک شما ساندیسیهای رژیم شناسایی شدین و می شین و به محض اینکه جرقه خورده بشه کار همتون زاره! امیدوارم مردم ایران فراموش نکنند هرگز و مثل طوفان و چنان سهمگین شماهارو تک تکتون رو بفرستن به جهنم که دشمنان ایران دیگه جرات نکنند نگاه چپ به ایران و ایرانی کنند. اون اسلامتو وردار برو همون عربستانی که ازش اومدی. و تاوان (و نه توان بی سواد) رو هم تو و امثال توی تروریست و ضدایرانی هستین که پس خواهید داد. تا اونروز. بی صبرانه منتظرم که خودم خدمت تو و امثالت برسم. لعنت به اون زن و مردی که توی زنجیری ساندیسی و امثال تورو بوجود آوردن.
IranoAzadKonid میگه 25 February 2022
خواهشمندیم نظرات ساندیسیها و انگل زاده هایی مثل Nicsoft رو انتشار ندید. چطور اونها توی هر جایی بتونند صدای مارو خاموش می کنند ولی ما باید مزخرفات و اراجیف و توهینها و تراوشهای مغز بیمار و تروریستی اینهارو حتی اینجا هم ببینیم؟ الان بیست هزار نفر ساندیسی پول دادن که بریزن توی اینترنت طوری برای ایرانیها و خارجی ها اراجیف بنویسن که مردم فکر کنند نظر مردم ایران نظر این رژیمه، اگر بخوایید به اینها آزادی بیان بدید که لیاقتش رو ندارند که هیچی دیگه.
IranoAzadKonid میگه 25 February 2022
من حتما این فیلم رو می بینم و مطمئنم عاشقش هم میشم که چشم ساندیسیهای نجس و کثافت زاده و عرب پرست اسلامیون ضدزن و ارتجاعی و اسفراغ آور ریشی صیغه ای مثل Nicsoft دربیاد. به امید ایرانی تمیز از هر یک از ساندیسیها و کل خاندان نجسشون، به امید ایرانی آزاد از اسلام اسلامیون تروریست، به امید اینکه دشمنان ایران رو از ایران بیرون کنیم و حتی بهتر اینکه زیر خاک کنیم و در ایران آزادی و اصالت ایرانی و پیشرفت و انسانیت و دین و رسوم ایرانی رو جشن بگیریم و اصلا شاهد این باشیم که هر خانمی حتی اگر دلش می خواد لخت مادرزاد در خیابان راه بره و زنان و مردان راحت دوست دختر/دوست پسرهاشون رو توی خیابون ببوسند و از اون زمان به بعد ضد زنها طوری صورتشون کوبیده بشه که خودشون این لطف رو به دنیا و خودشون کنند و برن خودشون رو از صخره پرت کنند پایین. آمین! عالی عالی! فیلم عالی! Circumstance و Unveiled (Fremde Haut) (2005) رو هم برید ببینید که در مورد زنان زیبای ایرانی و مشکلاتی که باهاشون مواجهند هستند و بسیار عالی هستند و در کل دنیا هم درخشیدند. مرسی از سایت خیلی خوبتون! مرسی از ایرانیهای با غیرت انسانی و آزاده و وفادار به اصالت ایرانیشون!
[email protected] میگه 05 May 2020
اگه دوست ندارین خوب نگاه نکنین چرا توهین میکنین؟
beatles73 میگه 23 February 2018
agha ba film hal nemikoni negah nakon hala mikhad harjor bashe
نمایش نظرات بیشتر
download دانلود نسخه ای او اس